Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

CYFROWE WYDAWNICTWA

CYFROWE WYDAWNICTWA
Tak Kupują i Czytają Książki Nowocześni Ludzie...

główne menu

Partner nexto

ekonomia, biznes, finanse

Książki dla profesjonalistów. Fachowa wiedza, pozwalająca odnieść sukces w formie pliku mp3 do słuchania.
  • ekonomia, biznes, finanse: Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe - audiobook

    Data publikacji: 16.10.2017

    "Naucz się sprzedawać - i to dobrze - od najlepszych ludzi w branży Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,90 33,15 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • ekonomia, biznes, finanse: Szef wymagający i wyrozumiały - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Szef wymagający i wyrozumiały - audiobook

    Data publikacji: 30.10.2020

    Jak wykorzystać szczerość w bezpośredniej konfrontacji, by pomóc zespołowi w osiągnięciu wspaniałych rezultatów. Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie otwierać ust. Gdy jednak zostajesz menedżerem, mówienie staje się twoją pracą - i obowiązkiem. Autorka niniejszej książki, Kim Scott, zajmowała stanowiska kierownicze w Google...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 42,65 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • ekonomia, biznes, finanse: Leadershift. Przemiana przywództwa, czyli 11 kroków, które musi przejść każdy lider - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Leadershift. Przemiana przywództwa, czyli 11 kroków, które musi przejść każdy lider - audiobook

    Data publikacji: 23.10.2020

    Jeśli chcesz być skutecznym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz tak samo myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam. Chcąc osiągnąć doskonałość w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie, liderzy muszą być zwinni i zdolni do adaptacji - kluczem jest nauczenie się, jak dokonywać przemian przywództwa. W książce Leadershift....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 42,90 40,75 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • ekonomia, biznes, finanse: Odwaga w przywództwie - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Odwaga w przywództwie - audiobook

    Data publikacji: 15.11.2019

    Co robić, aby kształtować odważniejszych, śmielszych liderów i jak zaszczepić odwagę w kulturze organizacji? Jak budować środowiska pracy, które sprzyjają poczuciu przynależności i twórczej swobody wśród pracowników? Brené Brown, autorka pięciu bestsellerów „New York Timesa”, od ponad dwudziestu lat bada emocje i doświadczenia nadające sens naszemu życiu, a przez ostatnich siedem...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 42,65 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • ekonomia, biznes, finanse: Człowiek, który rozszyfrował rynki finansowe - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Człowiek, który rozszyfrował rynki finansowe - audiobook

    Data publikacji: 18.09.2020

    Jim Simons to człowiek, który w 2018 roku uplasował się na 52. miejscu na liście najbogatszych ludzi świata. Jak tam dotarł? Dzięki matematyce! Żaden inny inwestor - ani Warren Buffett, ani George Soros, Peter Lynch, Steve Cohen czy Ray Dalio - nie jest w stanie nawet zbliżyć się do tego, czego dokonał założyciel Renaissance Technologies, Jim Simons. Od roku 1988 fundusz Medallion spod znaku Renaissance...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 59,90 56,90 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • ekonomia, biznes, finanse: To jest marketing! - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    To jest marketing! - audiobook

    Data publikacji: 15.11.2019

    # 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 42,65 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • ekonomia, biznes, finanse: Zarządzanie sprzedażą - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Zarządzanie sprzedażą - audiobook

    Data publikacji: 12.07.2019

    Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, by wywiązać się z tej roli. Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 24,90 23,65 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • ekonomia, biznes, finanse: Moje przygody z marketingiem - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Moje przygody z marketingiem - audiobook

    Data publikacji: 18.05.2018

    Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. Nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazało...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,90 33,15 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • ekonomia, biznes, finanse: TAK! 60 sekretów nauki perswazji - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    TAK! 60 sekretów nauki perswazji - audiobook

    Data publikacji: 15.12.2017

    Wydanie zaktualizowane. Zawiera 10 nowych rozdziałów. Międzynarodowy bestseller - ponad 750 000 sprzedanych egzemplarzy! MAŁA ZMIANA MOŻE RADYKALNIE ZWIĘKSZYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI! - Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć prawdopodobieństwo, że ludzie cię posłuchają, o ponad 50 procent? - Czy w sytuacjach nacechowanych rywalizacją, takich jak prezentowanie oferty potencjalnemu...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,90 33,15 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • ekonomia, biznes, finanse: Content marketing. Od strategii do efektów - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Content marketing. Od strategii do efektów - audiobook

    Data publikacji: 25.11.2020

    Złów złotą rybkę w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 37,90 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe
  2. 2.Szef wymagający i wyrozumiały
  3. 3.Leadershift. Przemiana przywództwa, czyli 11 kroków, które musi przejść każdy lider
  4. 4.Odwaga w przywództwie
  5. 5.Człowiek, który rozszyfrował rynki finansowe
  6. 6.To jest marketing!
  7. 7.Zarządzanie sprzedażą
  8. 8.Moje przygody z marketingiem
  9. 9.TAK! 60 sekretów nauki perswazji
  10. 10.Content marketing. Od strategii do efektów