Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

CYFROWE WYDAWNICTWA

CYFROWE WYDAWNICTWA
Tak Kupują i Czytają Książki Nowocześni Ludzie...

główne menu

Partner nexto

biznes

Książki dla profesjonalistów. Fachowa wiedza, pozwalająca odnieść sukces w nowatorskiej formie.
  • Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego - ebook

    Data publikacji: 01.01.2011

    Ogólnoświatowy kryzys gospodarczy ostatnich lat, kryzys w wymiarze europejskim i poszczególnych krajów, wywołuje niekorzystne zjawiska w gospodarkach, a te generują niekorzystne zmiany także w polskiej gospodarce, tworząc nowe uwarunkowania dla funkcjonowania podmiotów rynkowych, w tym konsumentów. Zachowania podmiotów rynkowych określa niepewność i ryzyko powodowane niepewną sytuacją gospodarczą,...

    Cena: 52,50 zł
    (zawiera 23% VAT)
    105pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • 77 skutecznych sposobów na zwiększenie zdolności kredytowej - ebook

    Data publikacji: 16.04.2012

    Niewiarygodne, jak, przy pomocy kilku praktycznych metod, przekonać bank, by przyznał kredyt w oczekiwanej wysokości? Ubiegaliśmy się o kredyt w naszym banku. Bank obniżył nam kredyt o połowę. To było za mało na nasze wymarzone mieszkanie. Było nam bardzo przykro, szczególnie, że niebawem urodzi nam się syn. Z polecania trafiłem na tą książkę. Dziękuję. Wyczytałem, że każdy bank inaczej oblicza...

    Cena: 29,99 zł
    (zawiera 23% VAT)
    60pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Manipulacja informacją. Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka - ebook

    Data publikacji: 01.01.2009

    We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie przedsięwzięć. Ważnym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej jest działalność public relations (PR). Profesjonalny PR przyczynia się bowiem do sukcesów firm, poprzez tworzenie wiarygodnego wizerunku i...

    Cena: 30,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    60pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Zasada nenufaru. Menedżerowie i podwójna moralność. Jak chciwość sytych rujnuje świat - ebook

    Data publikacji: 12.08.2010

    Daniel Goudevert - publicysta i doświadczony menedżer branży motoryzacyjnej - w pełen pasji sposób opisuje tajniki świata wielkiego biznesu i demaskuje jego niszczącą moc zwiększającą przepaść między biednymi i bogatymi. Podważa również mit o czysto racjonalnych zasadach ekonomii i uświadamia nam, jak niebezpieczna jest to iluzja. Wiele miejsca i emocjonalnego zaangażowania poświęca zagadnieniu moralności...

    Cena: 19,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    40pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    Ocena: 5
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Skuteczna promocja przy niskim budżecie - ebook

    Data publikacji: 12.10.2009

    Podręcznik pokazuje możliwości działania małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach ograniczeń związanych z niskim budżetem. Z obserwacji typowych zachowań małych firm wynika, że wiele niszowych przedsiębiorstw próbuje pokonac konkurentów ich własną bronią podejmując standardowe, rozproszone i drogie działania reklamowe lub rozpoczyna skazane na porażkę wojny cenowe. Ta książka pokazuje, że może...

    Cena: 15,99 zł
    (zawiera 23% VAT)
    32pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Marketing w praktyce - ebook

    Data publikacji: 11.05.2009

    Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy skierowane do osób zajmujących się praktyka marketingową. Mogę z niego korzystać również studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedze teoretyczną, lecz także praktyczną. Zawiera podstawowe informacje potrzebne do planowania i kontrolowania działań marketingowych. Przedstawiono je w następujących blokach tematycznych: Podstawy (typ myślenia, klient,...

    Cena: 18,99 zł
    (zawiera 23% VAT)
    38pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Imperium Google - ebook

    Data publikacji: 01.04.2009

    Seria: Biznes Bestseller Dzięki tej książce dowiesz się, jak w pełni wykorzystać możliwości Google. Imperium Google w interesujący i wyczerpujący sposób przedstawia odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące fenomenu Google oraz prezentuje historię tworzenia całego internetu. W czerwcu 1999 r. Siergiej Brin przedstawił Google jako idealną wyszukiwarkę, która będzie przetwarzać i rozumieć wszystkie...

    Cena: 17,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    34pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    Ocena: 4.3
    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Sekrety wielkich handlowców - ebook

    Data publikacji: 30.06.2011

    Różnica między zwykłym sprzedawcą a wielkim handlowcem tkwi w jednym: wielki handlowiec sprzedaje więcej! On generuje większe wpływy ze sprzedaży niż ktokolwiek inny. Sprzedaje więcej zarówno w latach chudych, jak i tłustych, w okresach i dobrej, i złej koniunktury. Bez względu na konkurencję, bez względu na cenę, bez względu na wewnętrzne problemy w firmie, Rainmaker sprzedaje więcej, bo nigdy nie...

    Cena: 20,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    40pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    Ocena: 4
    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Przelicz to na pieniądze - ebook

    Data publikacji: 30.06.2011

    Przelicz to na pieniądze pokazuje firmom, jak skutecznie komunikować wartość ekonomiczną tworzoną przez ich produkty i usługi. Codziennie dobre firmy ponoszą uszczerbek na tym, że tworząc dla swoich klientów wartość finansową, same nie są w stanie uzyskać godziwego udziału w finalnym zysku swojego partnera. Dzieje się tak, gdyż większość pracowników działów marketingu nie potrafi oszacować wartości,...

    Cena: 20,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    40pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Nie wysyłaj cv - ebook

    Data publikacji: 30.06.2011

    Firmy zatrudniają pracowników, aby rozwiązać problemy lub zapobiec ich powstaniu, aby rozwijać się, zmniejszać koszty i poprawiać swoją sytuację finansową. Robią to dla własnej korzyści. Pracodawcy nie obchodzi, czego ty chcesz lub do czego dążysz - jemu zależy wyłącznie na otrzymaniu tego, czego on sam pragnie. Firmy nie oczekują, że ich pracownicy pomnożą istniejące problemy, obciążą ją własnymi...

    Cena: 20,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    40pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.HBRP Excellence „Zarządzanie stresem”
  2. 2.HBRP Masters „Wywieranie wpływu na innych”
  3. 3.HBRP Jobs-To-Be-Done „Skuteczny profil na LinkedIn”
  4. 4.HBRP Jobs-To-Be-Done „Rozwój kariery w dobie social media”
  5. 5.Rewolucyjna formuła zwiększenia sprzedaży
  6. 6.HBRP Masters „Podejmowanie decyzji”
  7. 7.HBRP Jobs-To-Be-Done „Nowa praca”
  8. 8.Negocjuj nienegocjowalne
  9. 9.Kultura firmy
  10. 10.100-letnie życie. Codzienność i praca w erze długowieczności

Najchętniej kupowane