Przed nami wykład, konferencja, a może wywiad telewizyjny. Już pocą się nam ręce. Już czujemy suchość w gardle. Co robić? Czy wystąpienie publiczne musi się łączyć z wielkim stresem? Jak poradzić sobie z takim zadaniem? Jak się przygotować? Co powiedzieć? Jak się zachować? Przeczytanie tej książki powinno pomóc wszystkim, którzy się boją. Może nie każdy zostanie świetnym mówcą, ale z pewnością może...
Wszyscy codziennie opowiadamy historie
Robimy to podczas prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowieść to idealny sposób na to, aby w zwięzły sposób przekazać informacje istotne, trafne i - co niezwykle ważne - dotyczące nas w sposób bezpośredni. Co jednak zrobić, aby z ciekawej anegdoty wydobyć coś, co zapadnie wszystkim w pamięć? Co właściwie...
"Business in Brief" jest pismem o biznesie, marketingu, nowych technologiach, czyli o tym jak osiągnąć sukces w biznesie. Dwumiesięcznik kierowany jest do ludzi przedsiębiorczych - bez względu na skalę działania czy branżę. Pismo pomaga rozwijać biznes poprzez dostarczanie wiedzy teoretycznej oraz praktycznych narzędzi niezbędnych do osiągnięcia sukcesu.
W „Business in Brief” prezentowane...
Lexi zastanawiała się, dlaczego Jack jest jeszcze singlem. Posiadał wszystkie zalety, jakich można wymagać od mężczyzny: był dowcipny, przystojny, czarujący, a w dodatku odnosił sukcesy w biznesie. Nie dostrzegała w nim żadnych wad, co ją zastanawiało. Wprawdzie nie była gotowa na kolejny związek, ale miała wielką ochotę odsłonić to, co kryło się pod smokingiem Jacka...
Zbiór opowiadań autorów o zróżnicowanym dorobku, niejednokrotnie debiutantów, zróżnicowany jest też ich poziom artystyczny. Łączy je bunt, odrzucenie tego, co nazywamy społecznym porządkiem. Bohaterowie tych opowiadań nie mają ambicji, nie myślą o karierze, polityce, biznesie. Chcą tylko zachować tożsamość, czasem konsekwentnie dążą do autodestrukcji. W tle wydarzeń mamy ostre punkowe dźwięki i ciała...
Książka Pawła Cieślaka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcą realizować swoją karierę przede wszystkim w sprzedaży. Podstawą sukcesu w biznesie jest dobra komunikacja w kontakcie z drugim człowiekiem. „Komunikacja w sprzedaży” zawiera kompendium praktycznej wiedzy, popartej rzeczywistymi przykładami i ćwiczeniami. Skonstruowana tak, aby łatwo i przyjemnie przyswoić z niej wiedzę,...
Magazyn, którego misją jest dążenie do równouprawnienia różnych płci w biznesie. Dlatego nie różnicujemy bohaterów ze względu na płeć. Działając w biznesie wszyscy - czy to kobiety, czy mężczyźni - muszą grać zgodnie z tymi samymi regułami wyznaczonymi przez Kodeks Spółek Handlowych i Prawo Pracy.
Chcemy inspirować do działania, pomagać zdobywać wiedzę i doświadczenie, angażować panie i panów do...
Warsaw Business Journal Observer to jedyny na rynku miesięcznik o polskim biznesie i ekonomii w języku angielskim. Jeśli chcesz wiedzieć, co czytają ludzie podejmujący strategiczne decyzje w firmach oraz inwestorzy zagraniczni, którzy szukają okazji biznesowej w Polsce - musisz w każdy poniedziałek zajrzeć do Warsaw Business Journal. To lektura obowiązkowa każdego menadżera!
Pascal Furlani zdobył majątek i pozycję w biznesie, teraz przyszedł czas na założenie rodziny. Zaczyna się spotykać z różnymi kobietami, ale wszystkie go rozczarowują. To dlatego, że nie może wyrzucić z głowy Cecylii Reginald. Sześć lat temu opiekowała się nim w klinice przyklasztornej, gdzie walczył o życie po wypadku samochodowym. Pascal jedzie do kliniki, licząc na to, że ponowne spotkanie z Cecylią...
Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniu
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ich firmie, a po drugie w możliwie najlepszej cenie... Przy czym...