Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

CYFROWE WYDAWNICTWA

CYFROWE WYDAWNICTWA
Tak Kupują i Czytają Książki Nowocześni Ludzie...

główne menu

Partner nexto

konkurencji

  • Parametryzacja kosztów ryzyka procesów logistycznych - ebook

    Data publikacji: 30.11.2015

    Procesy logistyczne są nieodłącznym elementem działalności gospodarczej przedsiębiorstwa i stanowią istotny czynnik kształtujący jego ekonomikę i zdolność do aktywnej konkurencji. Nowe możliwości w tym względzie daje parametryzacja kosztów ryzyka procesów logistycznych. Prowadzone przez autorkę badania pokazują, że nie wszystkie wydatki są właściwie kwalifikowane, czyli nie są kojarzone z kosztami...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 52,50 49,88 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Lokator do wynajęcia - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Lokator do wynajęcia - audiobook

    Data publikacji: 12.02.2015

    "Uważasz, że nie ma gorszej zmory niż Regi ze „Szczęśliwego pecha”? W takim razie... poznaj starszą panią!W maleńkiej górskiej wiosce dwie niezbyt grzeczne staruszki planują gigantyczny przekręt... Nie wiedzą jednak, że wkrótce przeszkodzi im niejaka Miśka, z zawodu lokatorka do wynajęcia, a także jej towarzysz - mięśniak o duszy romantyka, który boi się nawet pająków. To jednak nie koniec...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 24,95 23,70 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Przyczyny powstania konfliktów zbrojnych XX-ego wieku na podstawie teorii archetypów i nieświadomości zbiorowej Carla G. Junga - ebook

    Data publikacji: 11.06.2013

    Przyczyny powstania konfliktów zbrojnych w XX wieku na podstawie teorii archetypów i nieświadomości zbiorowej Carla G. Junga to nowa praca z zakresu psychologi, jak wskazuje sam tytuł, na temat przyczyn powstania głównie obu wojen światowych. Ta publikacja oparta jest na teorii Junga, ale też w pewnym stopniu na wypracowaniu Junga pod tytułem Wotan . Na czym zatem zasadza się owa analiza na temat przyczyn...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 9,90 9,40 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Obowiązki przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych - ebook

    Data publikacji: 30.11.2012

    Publikacja opisuje obowiązki przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych wynikających z odrębnych przepisów prawnych. W publikacji znajdą Państwo praktyczne wskazówki i komentarze wynikające m. in. z: ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej, ustawy z dnia 18 lipca 2001...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 23,37 22,20 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Nowe technologie a sektor finansowy. FinTech jako szansa i zagrożenie - ebook

    Data publikacji: 05.06.2017

    "Firmy FinTech działające na rynku finansowym stanowią nową, szczególną kategorię parabanków. Ich cechą szczególną jest wykorzystanie nowoczesnych technologii komputerowych oraz sieciowych do projektowania usług i dodawania nowych ogniw w łańcuchu wartości. Bez internetu i cyfryzacji, a także nowych doświadczeń, nawyków i zaufania konsumentów świadczenie tych usług nie byłoby możliwe. Dzięki technologii...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 42,65 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Prince Polonia - ebook

    Data publikacji: 17.06.2020

    Lata osiemdziesiąte, ostatnia dekada PRL-u. Pojawia się nowe pokolenie, dla którego autorytetami nie są ludzie „Solidarności”, tylko gwiazdy popkultury. Ważny jest nie stan wojenny i polityka, ale zakładanie własnego zespołu, utwory z listy przebojów i koncert Sabriny w Sopocie. Historia szlaków drobnego handlu i dużego przemytu, które pojawiły się na mapie obozu socjalistycznego. Młodzi...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 31,90 30,30 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone - audiobook

    Data publikacji: 30.05.2020

    Skrzynka pełna udanych rozmów. „Dziękuję, nie jestem zainteresowany”, „Ten abonament to zwykłe złodziejstwo”, „U konkurencji jest taniej”, „To ja się jeszcze zastanowię”. Kiedy słyszysz te zdania podczas rozmowy telefonicznej, przeczuwasz szybki jej koniec. Co robisz? Poddajesz się? Zadajesz niewłaściwe pytania? Nerwowo żonglujesz rabatami? A może wdajesz...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 37,90 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Blockchain jako innowacja systemowa - ebook

    Data publikacji: 31.01.2020

    Technologia rozproszonego rejestru (blockchain) to jedna z największych innowacji w gospodarce cyfrowej. Oznacza przekształcenie „internetu informacji” w „internet wartości”, umożliwiając wymianę wartości w środowisku cyfrowym i eliminując pośredników. W połączeniu z Cloud Computing oraz Big Data technologia blockchain sprzyja tworzeniu zupełnie nowych modeli biznesowych. Najbardziej...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 54,90 52,15 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II - audiobook

    Data publikacji: 15.01.2020

    Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 37,90 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Marketing - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Marketing - audiobook

    Data publikacji: 11.10.2019

    JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić - a potem zdołasz im to dać - osiągniesz imponujące wyniki. Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 24,90 23,65 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Złowrogie niebo
  2. 2.Rosyjska księżniczka. Dziedzictwo. Tom 1
  3. 3.Żebrząc o śmierć
  4. 4.Nowa tożsamość
  5. 5.Anonimowi Heretycy
  6. 6.Super Express
  7. 7.Dziennik Wschodni
  8. 8.Panorama Kłodzka
  9. 9.Zielony Sztandar
  10. 10.Fakty Kościańskie

Najchętniej kupowane

  1. 1.Przegląd Sportowy
  2. 2.Tygodnik Do Rzeczy
  3. 3.Newsweek Polska
  4. 4.Dieta SIRT. Przełom w dziedzinie zdrowego stylu życia i odchudzania
  5. 5.Tygodnik Powszechny
  6. 6.Polityka
  7. 7.Jedz i chudnij z dietą SIRT
  8. 8.Fakt
  9. 9.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  10. 10.Dziennik Gazeta Prawna