Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

CYFROWE WYDAWNICTWA

CYFROWE WYDAWNICTWA
Tak Kupują i Czytają Książki Nowocześni Ludzie...

główne menu

Partner nexto

marketingowe

  • Badania marketingowe. Rozdział 8 - ebook

    Badania marketingowe. Rozdział 8 - ebook

    Data publikacji: 26.01.2017

    ROZDZIAŁ 8 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 9,20 8,74 zł
    (zawiera 23% VAT)
    17pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Badania marketingowe. Rozdział 13 - ebook

    Badania marketingowe. Rozdział 13 - ebook

    Data publikacji: 26.01.2017

    ROZDZIAŁ 13 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 9,20 8,74 zł
    (zawiera 23% VAT)
    17pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Badania marketingowe. Rozdział 10 - ebook

    Badania marketingowe. Rozdział 10 - ebook

    Data publikacji: 26.01.2017

    ROZDZIAŁ 10 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 9,20 8,74 zł
    (zawiera 23% VAT)
    17pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Badania marketingowe. Rozdział 2 - ebook

    Badania marketingowe. Rozdział 2 - ebook

    Data publikacji: 26.01.2017

    ROZDZIAŁ 2 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 9,20 8,74 zł
    (zawiera 23% VAT)
    17pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Badania marketingowe. Rozdział 4 - ebook

    Badania marketingowe. Rozdział 4 - ebook

    Data publikacji: 26.01.2017

    ROZDZIAŁ 4 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 9,20 8,74 zł
    (zawiera 23% VAT)
    17pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Badania marketingowe. Rozdział 9 - ebook

    Badania marketingowe. Rozdział 9 - ebook

    Data publikacji: 26.01.2017

    ROZDZIAŁ 9 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 9,20 8,74 zł
    (zawiera 23% VAT)
    17pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy - ebook

    Data publikacji: 01.01.2013

    Skuteczne wdrażanie produktu medialno-marketingowego jakim jest wojna, musi poszukiwać oparcia na formach przerastających dotychczasowe oficjalne strony internetowe administracji rządowej. Być może zmianie ulegnie także sposób prowadzenia militarno-politycznych media relations, w którym dotychczasowe miejsce dziennikarzy zastępować zaczną popularni blogerzy. Czy to oznacza zwrot ku konstytucyjnej wolności...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 23,00 21,85 zł
    (zawiera 23% VAT)
    44pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - audiobook

    Data publikacji: 29.08.2012

    Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,90 28,40 zł
    (zawiera 23% VAT)
    57pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Badania marketingowe - ebook

     

    Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 79,00 75,05 zł
    (zawiera 23% VAT)
    150pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Marketing - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Marketing - audiobook

    Data publikacji: 11.10.2019

    JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić - a potem zdołasz im to dać - osiągniesz imponujące wyniki. Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 24,90 23,65 zł
    (zawiera 23% VAT)
    47pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.Jego babeczka
  2. 2.Miedziaki
  3. 3.Super Express
  4. 4.Dziennik Wschodni
  5. 5.Panorama Kłodzka
  6. 6.Wieści Podwarszawskie
  7. 7.Gazeta Krakowska - Małopolska Zachodnia
  8. 8.Gazeta Krakowska - Podhale
  9. 9.Gazeta Krakowska - Tarnów
  10. 10.Gazeta Krakowska - Nowy Sącz

Najchętniej kupowane

  1. 1.Przegląd Sportowy
  2. 2.Tygodnik Do Rzeczy
  3. 3.Wyrok
  4. 4.Newsweek Polska
  5. 5.Auto Świat
  6. 6.Tygodnik Powszechny
  7. 7.Polityka
  8. 8.Sieci
  9. 9.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  10. 10.Plus Minus