Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

CYFROWE WYDAWNICTWA

CYFROWE WYDAWNICTWA
Tak Kupują i Czytają Książki Nowocześni Ludzie...

główne menu

Partner nexto

marketingowe

  • PC World Pro - Zarabiaj w sieci + Zrób biznes w internecie – e-wydanie – 3/2011 + 3/2010

    PC World Pro - Zarabiaj w sieci + Zrób biznes w internecie – e-wydanie – 3/2011 + 3/2010

    Data publikacji: 24.08.2011

    Kredyt na start Bankowe oferty kredytów na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz porady jak znaleźć środki na sfinansowanie przedsięwzięcia (fundusze na startupy, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka). 10 pomysłów na biznes Przedstawiamy rodzime przykłady biznesów, które wstrzeliły się w zapotrzebowanie rynku. Tajniki skutecznej reklamy Radzimy, jak przygotować kampanię reklamową...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 19,90 18,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    38pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    Ocena: 5
    • PDF (znak wodny)
  • Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego - ebook

    Data publikacji: 01.01.2011

    Ogólnoświatowy kryzys gospodarczy ostatnich lat, kryzys w wymiarze europejskim i poszczególnych krajów, wywołuje niekorzystne zjawiska w gospodarkach, a te generują niekorzystne zmiany także w polskiej gospodarce, tworząc nowe uwarunkowania dla funkcjonowania podmiotów rynkowych, w tym konsumentów. Zachowania podmiotów rynkowych określa niepewność i ryzyko powodowane niepewną sytuacją gospodarczą,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 52,50 49,88 zł
    (zawiera 23% VAT)
    100pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Marketing 3.0 - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Marketing 3.0 - audiobook

    Data publikacji: 15.10.2010

    Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,90 33,15 zł
    (zawiera 23% VAT)
    66pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    Ocena: 3
    • MP3 (znak wodny)
  • Marketing 3.0 - ebook

    Data publikacji: 15.10.2010

    Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 37,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    76pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Product placement - medioznawstwo a marketing kreatywny - ebook

    Data publikacji: 01.06.2010

    Dynamiczne przemiany w świecie sztuki audiowizualnej, jak i zmiana reguł refleksji nad zjawiskami przez nią dostrzeganymi - tak przecież odległymi od sfery dotychczasowych zainteresowań estetyków i teoretyków kina - zmuszają obecnie tych ostatnich do uważnego śledzenia faktów oraz analizy procesu inkubacji marketingowej, której niewątpliwie podlega współczesne kino. Product placement jest jednym ze...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 38,00 36,10 zł
    (zawiera 23% VAT)
    72pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Marketing. Teoria i przykłady - ebook

    Data publikacji: 01.01.2010

    Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 55,00 52,25 zł
    (zawiera 23% VAT)
    105pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Mali mogą więcej - ebook

    Data publikacji: 01.01.2010

    Drogi Przedsiębiorco. Stajesz u progu kolejnej z miliona decyzji, jakich wymaga od ciebie na co dzień prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Skoro nosisz się z zamiarem sięgnięcia po ten poradnik, to albo walczysz już na konkurencyjnym rynku, albo właśnie zamierzasz się w wir tej walki rzucić, zakładając własną firmę. Gratuluję! Jeśli stale jesteś w biegu i nie lubisz czytać – doskonale...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 25,20 23,94 zł
    (zawiera 23% VAT)
    48pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Skuteczna promocja przy niskim budżecie - ebook

    Data publikacji: 12.10.2009

    Podręcznik pokazuje możliwości działania małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach ograniczeń związanych z niskim budżetem. Z obserwacji typowych zachowań małych firm wynika, że wiele niszowych przedsiębiorstw próbuje pokonac konkurentów ich własną bronią podejmując standardowe, rozproszone i drogie działania reklamowe lub rozpoczyna skazane na porażkę wojny cenowe. Ta książka pokazuje, że może...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 15,99 15,19 zł
    (zawiera 23% VAT)
    30pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Marketing w praktyce - ebook

    Data publikacji: 11.05.2009

    Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy skierowane do osób zajmujących się praktyka marketingową. Mogę z niego korzystać również studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedze teoretyczną, lecz także praktyczną. Zawiera podstawowe informacje potrzebne do planowania i kontrolowania działań marketingowych. Przedstawiono je w następujących blokach tematycznych: Podstawy (typ myślenia, klient,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 18,99 18,04 zł
    (zawiera 23% VAT)
    36pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Badania rynku - ebook

    Data publikacji: 01.01.2009

    Poradnik dla wszystkich, którzy chcą wzbogacać kompetencje zawodowe oraz zadbać o komfort pracy i sukces swojego przedsiębiorstwa. Aby osiągnąć sukces marketingowy, konieczny jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych. Doświadczony doradca biznesowy Dietmar Pfaff w swoim nowoczesnym poradniku krok po kroku przeprowadza nas przez ten proces i omawia szczegółowo każdą...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 19,86 18,87 zł
    (zawiera 23% VAT)
    38pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.Pokój motyli
  2. 2.Jego babeczka
  3. 3.Miedziaki
  4. 4.Tygodnik Do Rzeczy
  5. 5.Wprost
  6. 6.Kaliber .38 Special
  7. 7.Pulp Fiction Chronicle
  8. 8.Serwis Prawno-Pracowniczy
  9. 9.Rachunkowość Budżetowa
  10. 10.Poradnik Gazety Prawnej

Najchętniej kupowane

  1. 1.Przegląd Sportowy
  2. 2.Tygodnik Do Rzeczy
  3. 3.Newsweek Polska
  4. 4.Auto Świat
  5. 5.Wyrok
  6. 6.Tygodnik Powszechny
  7. 7.Polityka
  8. 8.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  9. 9.Sieci
  10. 10.Plus Minus