Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

CYFROWE WYDAWNICTWA

CYFROWE WYDAWNICTWA
Tak Kupują i Czytają Książki Nowocześni Ludzie...

główne menu

Partner nexto

Autodesk Inventor 2020 PL / 2020+ - ebook

47,00 44,65 zł (zawiera 5 % VAT)

  • PDF (znak wodny)

Andrzej Jaskulski 

22.10.2019

polski

Wydawnictwo Naukowe PWN

9788301206499

Opis:

 

Podręcznik przeznaczony jest dla osób pragnących efektywnie nauczyć się podstaw projektowania wyrobów za pomocą programu Autodesk Inventor 2020 (także 2019) oraz nowszych w polskiej lub angielskiej wersji językowej. Nie są to jedynie pierwsze kroki. Książka zawiera metodycznie poprawne i zweryfikowane tysiącami godzin zajęć efektywne ćwiczenia i absolutne minimum wiedzy teoretycznej, pozwalające na samodzielne zrealizowanie wszystkich etapów modelowania 3D i redagowania dokumentacji 2D i 3D oraz utworzenie poprawnego projektu, tzn. łatwego do modyfikacji, która jest istotą procesu projektowania. Stosowany jest poprawny język techniczny. Materiały dodatkowe dostępne na: https://it.pwn.pl/Artykuly/Autodesk-Inventor-2020-PL-2020

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Autodesk Inventor 2020 PL / 2020+ - ebook
Forma zakupuCena

Autodesk Inventor 2020 PL / 2020+ - ebook

47,00 44,65 zł (zawiera 5 % VAT)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Programowanie obrabiarek CNC
  2. 2.Klasyczne problemy informatyki w Pythonie
  3. 3.Zarządzanie przez algorytmy
  4. 4.Blockchain jako innowacja systemowa
  5. 5.Bankowość emocjonalna. Cyfrowa transformacja banków a oczekiwania klientów
  6. 6.Przygody Bajtazara 25 lat Olimpiady Informatycznej - wybór zadań
  7. 7.Przetwarzanie i analiza danych w języku Python
  8. 8.Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3
  9. 9.Programowanie w języku R.
  10. 10.Looking for a challenge?

Najchętniej kupowane

  1. 1.Blockchain jako innowacja systemowa
  2. 2.Miecz Herobrine'a
  3. 3.Klasyczne problemy informatyki w Pythonie
  4. 4.Imperium Google
  5. 5.Data Science i uczenie maszynowe
  6. 6.Amunicja i jej elaboracja. Praktyczny poradnik
  7. 7.Python dla dzieci. Programowanie na wesoło
  8. 8.ECDL Advanced na skróty. Edycja 2015. Sylabus v. 2.0
  9. 9.Scrum i nie tylko. Teoria i praktyka w metodach Agile.
  10. 10.Maszyny elektryczne i transformatory