Głos Wielkopolski to regionalny dziennik opiniotwórczy i najstarsza gazeta Wielkopolski. Czytelnik znajdzie w niej najwyższej jakości informacje lokalne, ogólnopolskie i ze świata. Codziennie oferuje bogaty serwis informacyjny z Poznania i regionu, poradniki, informatory oraz serwis ogłoszeniowy. Dziennik inicjuje ważne wydarzenia społeczne, gospodarcze i kulturalne. Wpiera różnorodne inicjatywy lokalne...
Dziennik Zachodni dociera do mieszkańców województwa śląskiego i zachodniej Małopolski. Informuje o problemach z najbliższej okolicy, miasta, dzielnicy i kraju. Dziennik Zachodni to także lokalny sport, użyteczne dodatki i poradniki. W każdy piątek razem z dziennikiem ukazuje się dodatek telewizyjny i tygodniki lokalne oraz niezmienny od kilkudziesięciu lat felieton rysunkowy Gwidona Miklaszewskie...
PRESS - dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze...
Śniadanie - w pośpiechu lub wcale. Obiad - ech, taki domowy, smaczny to od święta (jak zaprosi mama, babcia lub dobra teściowa...), a na co dzień coś na szybko, od frytek i tostów do chińszczyzny w styropianie. Natomiast kolacja - to jest to! Zwykle mamy wieczorem już czas, zwykle dość już późnym wieczorem; jemy dużo, ale też niekoniecznie zdrowo! No i raczej też ciągle to samo, niestety... Książka...
Reportaż, który zdobył nagrodę GRAND PRESS w kategorii Książka reporterska roku!
Można streścić tę książkę za pomocą liczb:
Prawie czternaście milionów ludzi w Polsce jest wykluczonych komunikacyjnie.
Średni wiek polskich wagonów to dwadzieścia pięć lat.
Do więcej niż jednej piątej sołectw nie dociera żaden transport publiczny.
W 1989 roku polską koleją podróżowało miliard pasażerów rocznie....
Masz pomysł na firmę i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść przez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne przeszkody? Jak myśleć strategicznie i jednocześnie działać operacyjnie? Jak pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż? Jak skutecznie reklamować swoje produkty lub usługi? Jak delegować zadania, rozliczać i motywować pracowników? Jak kontrolować finanse i budżet? Pomoże ci w tym...
Dlaczego niektóre kraje są bogate, a inne biedne? I dlaczego jedne kraje potrafią wydobyć się z gospodarczego zacofania, a inne tkwią w biedzie? Autor poszukuje i udziela odpowiedzi na te pytania na przykładzie Polski i jej bezprecedensowego sukcesu gospodarczego w ciągu ostatnich 30 lat. Pokazuje, że po 1989 roku Polska osiągnęła najszybsze tempo wzrostu w Europie i jedno z najszybszych na świecie....
Dlaczego niektóre kraje są bogate, a inne biedne?
Dlaczego jedne potrafią wydobyć się z gospodarczego zacofania, a inne tkwią w biedzie?
Autor udziela odpowiedzi na te pytania na przykładzie Polski i jej bezprecedensowego sukcesu gospodarczego po 1989 roku, kiedy osiągnęliśmy najszybsze tempo wzrostu w Europie i jedno z najszyb-szych na świecie. Dzięki temu w ciągu życia zaledwie jednego pokole-nia...