Wyniki rozlicznych badań wskazują, że gospodarki, w których zlokalizowane są przedsiębiorstwa o dużych zdolnościach innowacyjnych osiągają wyższe stopy wzrostu. Przedsiębiorczość technologiczna, innowacyjność i konkurencyjność stały się kategoriami, które odgrywają we współczesnym świecie kluczową rolę. Właściwe ich zrozumienie może w znacznej mierze pomóc wielu przedsiębiorstwom w osiągnięciu sukcesu...
Jaszczur. La Peau de chagrin. Opowieść fantastyczno-magiczna z nutą humoru i wątkiem miłosnym. Znajdziemy w niej tajemniczy wschodni talizman, wiele ciekawych przygód, momentami zapierających dech w piersiach. Książka w dwóch wersjach językowych: polskiej i francuskiej. Version bilingue: polonaise et française.
Fragmenty: Pod koniec października r. 1829, młody człowiek wszedł do Palais-Royal...
Książka będąca głosem furii.
Odkrycie brytyjskiej sceny literackiej 2023 roku. debiut roku wg „Observera”. Książka nominowana m.in. Do nagrody im. Dylana Thomasa oraz Women’s Prize for Fiction.
Zdumiewająca, uzależniająca i oryginalna - niesamowicie inteligentna powieść o obsesji i uprzywilejowaniu.
Śledzę w internecie kobietę, która sypia z tym samym mężczyzną co ja.
...
Książka uhonorowana nagrodą Premio Strega - włoskim odpowiednikiem Bookera - oraz Premio Strega Giovani.
Poruszająca powieść, która natychmiast po premierze stała się bestsellerem.
Subtelna, szczera, słodko-gorzka proza.
Świadectwo narodzin autorki jako pisarki i jej odchodzenia, jako człowieka.
Ada d’Adamo była tancerką baletową, ale narodziny niepełnosprawnej córki Darii przed szesnastoma...
KAUKAZ I AZJA ŚRODKOWA 2 książki - Bawełna, samowary i Sartowie / Najpiękniejszy klejnot w carskiej koronie - e-book PAKIET
1) Bawełna, samowary i Sartowie. Muzułmańskie okrainy carskiej Rosji 1795-1916
„Dni imperiów i sfer wpływów dobiegły końca” mówił w Warszawie Barack Obama, mając - oczywiście - na myśli Rosję i - zapewne - słynne stwierdzenie Putina o „największej tragedii...
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz...