Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

CYFROWE WYDAWNICTWA

CYFROWE WYDAWNICTWA
Tak Kupują i Czytają Książki Nowocześni Ludzie...

główne menu

Partner nexto

reklamowe

  • Press – e-wydanie – 5-6/2020

    Press – e-wydanie – 5-6/2020

    Data publikacji: 30.04.2020

    PRESS - dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 23,00 21,85 zł
    (zawiera 8% VAT)

    W prenumeracie: 18,21 zł

    czytaj więcej

    Ocena: 4.9
    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF
  • Press – e-wydanie – 3-4/2020

    Press – e-wydanie – 3-4/2020

    Data publikacji: 02.03.2020

    PRESS - dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 23,00 21,85 zł
    (zawiera 8% VAT)

    W prenumeracie: 18,21 zł

    czytaj więcej

    Ocena: 4.9
    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF
  • Skuteczna promocja przy niskim budżecie - ebook

    Data publikacji: 12.10.2009

    Podręcznik pokazuje możliwości działania małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach ograniczeń związanych z niskim budżetem. Z obserwacji typowych zachowań małych firm wynika, że wiele niszowych przedsiębiorstw próbuje pokonac konkurentów ich własną bronią podejmując standardowe, rozproszone i drogie działania reklamowe lub rozpoczyna skazane na porażkę wojny cenowe. Ta książka pokazuje, że może...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 15,99 15,19 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Press – wydanie darmowe – 9/2007

    Press – wydanie darmowe – 9/2007

    Data publikacji: 01.09.2007

    „Press” Miesięcznik skierowany jest do dziennikarzy, szefów marketingu, pracowników public relations, agencji reklamowych, media planerów oraz wszystkich współpracujących i zainteresowanych mediami. Od ponad 10 lat prezentuje wydarzenia i media w Polsce i za granicą, materiały warsztatowe dla dziennikarzy, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Co kwartał...

    Cena: 0,00 zł
    (zawiera 8% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem - ebook

    Data publikacji: 25.10.2013

    „No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 33,90 32,21 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 1
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Zrozum swoją skórę. Fakty, mity i porady - ebook

    Data publikacji: 26.02.2020

    Zrozum swoją skórę i zadbaj o nią, dokonując świadomych wyborów i zapewniając jej odpowiednią troskę! Myślisz, że: • woda pitna nada twojej skórze blasku? • im więcej produktów do pielęgnacji, tym gładsza cera? • ekologiczne i naturalne kosmetyki są skuteczniejsze? • oczyszczanie skóry każdego ranka jest konieczne? • wszelkie bakterie są twoim wrogiem? Pomyśl jeszcze...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,90 28,40 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Niszcz, powiedziała - ebook

    Data publikacji: 18.09.2019

    Niech arteriami popłynie krew! Zaginięcie byłej dziewczyny, która najwidoczniej prowadziła podwójne życie, zapowiada początek koszmaru Szymona, trzydziestoletniego copywritera. Nagle piętrzą się dziwne przypadki, a nowi pracodawcy zdają się skrywać wiele sekretów. Szymon zdaje sobie sprawę, że uczestniczy w upiornej grze, gdy hasło reklamowe, którego jest autorem, zostaje wykorzystane przez terrorystów...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 27,90 26,51 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Anioły do wynajęcia - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Anioły do wynajęcia - audiobook

    Data publikacji: 13.06.2019

    Romeczek Słowacki (nazwisko zobowiązuje!) to niespełniony pisarz, który w oczekiwaniu na światową sławę chałturzy (z czegoś trzeba żyć), tworząc teksty reklamowe o odkurzaczach i pieluszkach. Miłość jego życia, Elena, wpada na kompletnie wariacki pomysł, który pozwoli wydusić z talentu ukochanego nieco więcej pieniędzy. Będzie jednak potrzebować pomocy. Na kogo może liczyć? Na Barbarę, która dopiero...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,95 28,45 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Anioły do wynajęcia - ebook

    Data publikacji: 16.01.2019

    Romeczek Słowacki (nazwisko zobowiązuje!) to niespełniony pisarz, który w oczekiwaniu na światową sławę chałturzy (z czegoś trzeba żyć), tworząc teksty reklamowe o odkurzaczach i pieluszkach. Miłość jego życia, Elena, wpada na kompletnie wariacki pomysł, który pozwoli wydusić z talentu ukochanego nieco więcej pieniędzy. Będzie jednak potrzebować pomocy. Na kogo może liczyć? Na Barbarę, która dopiero...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,90 28,40 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007) - ebook

    Data publikacji: 01.01.2009

    From the very beginning of our civilization we are exposed to the influence of advertising in a variety of forms. The key to success is very close and it is called: advertising campaigns. One of the most popular companies in the world has scored a success that one has never ever dreamt about before - C o c a - C o l a . The major target of this dissertation is to present the way the Coca-Cola Advertising...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 18,15 17,24 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Wprost
  2. 2.Tygodnik pilski
  3. 3.Gazeta pleszewska
  4. 4.Super Express
  5. 5.Dziennik Wschodni
  6. 6.Fakty Jasielskie
  7. 7.Architektura
  8. 8.Nowości Dziennik Toruński
  9. 9.Express Bydgoski
  10. 10.Gazeta Polska Codziennie

Najchętniej kupowane

  1. 1.Tygodnik Do Rzeczy
  2. 2.Przegląd Sportowy
  3. 3.Newsweek Polska
  4. 4.CD-Action
  5. 5.Tygodnik Powszechny
  6. 6.Polityka
  7. 7.Dieta SIRT. Przełom w dziedzinie zdrowego stylu życia i odchudzania
  8. 8.Plus Minus
  9. 9.Dziennik Gazeta Prawna
  10. 10.Gazeta Wyborcza - Warszawa