To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.
Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...
EFEKTYWNOŚCI MOŻNA SIĘ NAUCZYĆ
"Nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób.
Chodzi przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy" - Peter F. Drucker
Rozwój własny skutecznego menedżera ma kardynalne znaczenie dla rozwoju organizacji, czy będzie nią biznes, agenda rządowa, laboratorium badawcze, szpital czy jednostka wojskowa. Tędy wiedzie droga do osiągnięć organizacji....
• Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście.
• Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu.
• Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1.
• Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu.
• Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo.
• Staraj się zmienić świat.
• Aaa,...
Wszystko, co dzieje się w naszym życiu - sposób, w jaki działamy, planujemy, reagujemy, tworzymy relacje z otoczeniem - wynika z tego, w jaki sposób myślimy o sobie!
Autorka - psycholog i coach - ma duże doświadczenie w pomaganiu ludziom odzyskiwać pewność siebie i wprowadzać pozytywne zmian w życiu. Zwraca również uwagę na najczęściej popełniane błędy i pułapki w relacjach z innymi, radzi jak ich...
"Dowiedz się, jak myśleć bardziej efektywnie oraz jak podejmować lepsze decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu.
Żyjemy w czasach, w których zachodzą najbardziej dynamiczne zmiany w historii. Dzisiaj innowacyjna zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces lub porażkę. Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując...
"Czy istnieją osoby stworzone do bycia liderem?
Co zrobić, aby mieć zmotywowany zespół, który będzie chciał pracować na wspólny cel?
Jak być skutecznym szefem dla młodego pokolenia?
Jak rozmawiać z pracownikami, aby chcieli być przy tobie jeszcze lepsi, i jak rozmawiać z szefem, aby znaleźć porozumienie?
Przywództwo to nie stanowisko, to siła charakteru. Anna Sarnacka-Smith przekonuje, że już dziś...
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze - ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego,...
Książka opisuje sposób, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług.
Poprzez zaangażowanie się w dążenie do wspólnego celu i dzielenie pewnych wartości każda organizacja może prowadzić działalność biznesową w sposób pozwalający wszystkim zainteresowanym...
Ludzkie sposoby radzenia sobie z opresywnymi, deprecjonującymi, kryzysowymi doświadczeniami to problem uniwersalny, acz w każdej kulturze przybierający odmienne postaci i zyskujący różną rangę ważności. Wiele wskazuje na to, że dla polskiej kultury ten właśnie problem ma znaczenie zasadnicze i ciągle nieprzedawnione, a sposoby jego rozwiązywania - w rozmaitych okresach historycznych, dziedzinach życia,...
Wystąpienia perswazyjne to książka, którą bezwzględnie powinny przeczytać wszystkie osoby zainteresowane poprawą umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei, przekonywania do swoich racji. Ten krąg obejmuje nie tylko rzeczników firm i personel działów public relations, polityków czy zawodowych mówców, ale także wszystkich, którzy wiedzą, że zawsze mogą znaleźć...