Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

CYFROWE WYDAWNICTWA

CYFROWE WYDAWNICTWA
Tak Kupują i Czytają Książki Nowocześni Ludzie...

główne menu

media i marketing

  • Fakty i mity o jednym procencie podatku. Odpis podatkowy w procesie kreowania społeczeństwa obywatelskiego - ebook

    Fakty i mity o jednym procencie podatku. Odpis podatkowy w procesie kreowania społeczeństwa obywatelskiego - ebook

    Data dostępności: 16.09.2021

    Data publikacji: 16.09.2021

    „Recenzowana praca stanowi cenne źródło informacji o finansowaniu organizacji społeczeństwa obywatelskiego w Polsce z 1% podatku od dochodów osobistych. Ważnym ustaleniem pracy jest zwrócenie uwagi, że mechanizm 1% w znacznie mniejszym stopniu niż to zakładano w rozwiązaniu ustawowym jest sposobem budowania społeczności. Interesującym ustaleniem badawczym Autorki, które z pewnością będzie przydatne...

    TANIEJ 45 %
    Cena: 15,00 8,25 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Jak wypromować eBOOKa i książkę? 150 sposobów do zastosowania od zaraz - ebook

    Jak wypromować eBOOKa i książkę? 150 sposobów do zastosowania od zaraz - ebook

    Data dostępności: 06.05.2024

    Data publikacji: 06.05.2024

    Masz gotowego eBooka i nie za bardzo wiesz, jaki jest kolejny krok? Gdzie i jak sprzedawać eBooka? Jak promować eBooka poza social media, by dotrzeć do odbiorców? Jak budować swoją markę za pomocą eBooka i książki? Znalazłaś się na “bezludnej wyspie”, a chciałabyś dostać się na “wyspę sprzedawaj więcej”? Może już próbowałaś promować eBooka i zrobiłaś kampanię sprzedażową,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,00 44,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Buyer Persona - ebook

    Data dostępności: 21.09.2021

    Data publikacji: 21.09.2021

    Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....

    TANIEJ 40 %
    Cena: 44,90 26,94 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Trzecia płeć
  2. 2.Kądziel
  3. 3.Efekt morza
  4. 4.Niebo
  5. 5.Efekt morza
  6. 6.Anna O
  7. 7.Syndrom oszusta. Jak nie podkopywać wiary we własne możliwości
  8. 8.Szkoła w czasach AI. Jak przygotować dzieci na wyzwania jutra
  9. 9.Mister Perfect
  10. 10.Mister Perfect

Najchętniej kupowane

  1. 1.Berdo
  2. 2.Nowa Fantastyka
  3. 3.Dziennik Gazeta Prawna
  4. 4.Sport
  5. 5.Tygodnik Do Rzeczy
  6. 6.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  7. 7.Przegląd Sportowy
  8. 8.Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
  9. 9.Newsweek Polska
  10. 10.Tygodnik Powszechny