Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

CYFROWE WYDAWNICTWA

Tak Kupują i Czytają Książki Nowocześni Ludzie...

główne menu

mialem

• Gimbaza - ebook

Data dostępności: 29.06.2023

Data publikacji: 29.06.2023

Gdzie kończy się niewinność, tam zaczyna się… gimnazjum. Łódź z początku dwudziestego pierwszego wieku to miasto kontrastów. Z jednej strony prężnie rozwijająca się aglomeracja, z drugiej - wciąż nierozwiązane problemy z ubóstwem i wykluczeniem społecznym. Właśnie do takiego środowiska trafia młody chłopak, przez rówieśników zwany Lektorem, przez matkę Niniusiem, a przez ojca Synkiem. Przeprowadzka...

Cena: 32,99 29,69 zł

• Zawalcz o mnie. Tom 2 - ebook

Data dostępności: 07.04.2021

Data publikacji: 07.04.2021

„Zakochałem się w Sydney Hastings, kiedy miałem dziesięć lat. Kiedy mieliśmy po szesnaście lat, przyrzekliśmy sobie być razem na zawsze. Kiedy miałem dwadzieścia dwa lata, złamałem wszystkie dane jej obietnice. Zostawiłem ją i przyrzekłem sobie, że nigdy nie wrócę w rodzinne strony. Po śmierci ojca muszę przyjechać do Sugarloaf na pół roku. Zobaczę ją znowu. Już nie tylko w moich wspomnieniach. Kiedy...

Cena: 31,90 28,71 zł

• Landon & Shay. Tom 1 - ebook

Data dostępności: 09.09.2020

Data publikacji: 09.09.2020

Shay Gable i ja nigdy nie przypadaliśmy sobie do gustu. Zawsze próbowaliśmy się unikać. Rozchodziliśmy się w różne strony. Nawet na siebie nie patrzyliśmy. Wszystko się zmieniło, gdy rzuciłem jej wyzwanie. Zaczęło się od głupiego zakładu: rozkochać ją we mnie, nim sam się w niej zakocham. Miałem zgarnąć łatwą wygraną. Przecież jej nie kochałem, ledwo ją tolerowałem. Mimo to nasza relacja powoli...

Cena: 29,90 26,91 zł

• Królik i oceany - audiobook

Królik i oceany - audiobook

Data dostępności: 02.02.2015

Data publikacji: 02.02.2015

Drugi tom amerykańskiego tryptyku podróżniczego pt. „W ślady Kolumba”. Autor wraz z żoną pędzą po Stanach Zjednoczonych autem - czarnym, czterodrzwiowym De Soto - z którym to Wańkowicz, niczym prawdziwy obywatel USA, jest złączony niemal organicznie - nazywa go swoim przyjacielem, a rozłąka z maszyną równa się wręcz amputacji fizycznej. Sam autor tak pisał o cyklu: „Trzy książki,...

Cena: 29,95 26,96 zł

• Cena wyboru - ebook

Data dostępności: 06.04.2022

Data publikacji: 06.04.2022

Zdarzenia z przeszłości określają teraźniejszość. Dawne tajemnice nigdy nie zostaną zapomniane, wpłyną na losy następnych pokoleń. Piotr, były policjant, przez przypadek trafia na ślad niezwykłej historii dwóch rodzin. Zgodnie z ostatnią wolą zmarłej babci swojego najbliższego przyjaciela postanawia zagłębić się w mroki przedwojennych relacji polsko-ukraińskich na Wołyniu oraz powojennych na Ziemiach...

Cena: 32,00 28,80 zł

• Destiny Moon - ebook

Data dostępności: 15.05.2024

Data publikacji: 15.05.2024

Demony przeszłości nigdy nie śpią. Mogłoby się wydawać, że Dominic i Francy najgorsze chwile mają już za sobą. Uporali się z traumami, jakie spowodował ich największy wróg, Bruce Norwood, i zaczynają budować swoje życie na nowo. Nie podejrzewają, że wkrótce ich spokój zostanie brutalnie zburzony… Kiedy Dominic, teraz już wzięty prokurator, przyjeżdża na miejsce zbrodni i w ciele ofiary...

Cena: 47,99 43,19 zł

• Umysł niepodległy. Autobiografia odczytana - ebook

Data dostępności: 09.01.2024

Data publikacji: 09.01.2024

Jan Józef Lipski trzeźwo obserwował polityczne, społeczne i kulturowe zjawiska, niezależnie od czasów potrafił je bezbłędnie nazywać. Konsekwentnie przeciwstawiał się kłamstwom komunizmu i diagnozował polskie słabości. Autobiografia odczytana z tysięcy zapisanych stron dziennika, wspomnień, korespondencji i publicystyki pokazuje nieugiętą postawę błyskotliwego człowieka, który wyprzedził swój czas. ...

Cena: 55,90 50,31 zł

• The Candidates. Panna Richwood - audiobook

The Candidates. Panna Richwood - audiobook

Data dostępności: 21.06.2023

Data publikacji: 21.06.2023

W świecie wielkich pieniędzy i pokus prawdziwa miłość to bezcenny skarb. W dniu osiemnastych urodzin Jasmine Stokes otrzymuje od rodziców list, który wywraca do góry nogami jej spokojne i poukładane życie. Dowiaduje się z niego, że jako niemowlę została przez nich adoptowana, a jej jedynym żyjącym krewnym jest tajemniczy miliarder Bernard Richwood. Początkowo niechętna, za namową bliskich...

Cena: 44,90 40,41 zł

• MP3 (znak wodny)
  • Poza możliwe. Jeden żołnierz, czternaście szczytów - moje życie w strefie śmierci - audiobook

Data dostępności: 19.05.2023

Data publikacji: 19.05.2023

Spojrzałem na wierzchołek. Wtargnęła chmura, a złowrogie dudnienie grzmotu rozeszło się echem po dolinie poniżej. Nie sposób było nie odczuwać respektu i podziwu dla skali tego, co rozpościerało się przede mną. Wiedziałem, że bezcelowe jest ocenianie sił i słabości tej gigantycznej góry, ponieważ wznoszący się przede mną szczyt nie zamierzał oceniać mnie. Zamiast oceny była burza inspiracji. Gdybym...

Cena: 59,00 53,10 zł

1. 1.Anna O
  2. 2.Syndrom oszusta. Jak nie podkopywać wiary we własne możliwości
  3. 3.Szkoła w czasach AI. Jak przygotować dzieci na wyzwania jutra
  4. 4.Six Sigma dla menedżerów. Jak za pomocą liczb, danych i faktów usprawnić procesy i zmienić kulturę organizacyjną