Audiobook o personal brandingu!
Skończyły się czasy mecenasów. Wszechobecny wyścig chomików (bo już nawet nie szczurów…) oraz skupienie na własnym nosie powoduje, że bardziej prawdziwe niż kiedykolwiek wcześniej stało się porzekadło: jeśli umiesz liczyć, licz na siebie. Maciej Dutko (ze wstępu)
To książka dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, budując swoją osobistą markę....
Uwolnij STRES : Medytacja KOLORAMI , Czyszczenie Centrów Energii w Twoim Ciele.
W tej wspaniałej publikacji dowiesz się, czym są centra energetyczne, gdzie są zlokalizowane w ciele człowieka, jaka jest ich rola. Dowiesz się jak poprzez autorskie ćwiczenie czyszczenia centrów energetycznych zawarte na CD możesz uwolnić blokady, negatywne wzorce i zyskać więcej miłości, szczęścia, zdrowia i bogactwa...
Na bibliotecznej półce leży pożółkły dokument. Jego autorem był Stanisław Juraszek. Został napisany w listopadzie 1943 roku. Ma on swoją historię i będzie o nim jeszcze mowa, gdyż stał się inspiracją do powstania tej książki. Z upływem lat idą w zapomnienie losy pojedynczych ludzi. Chciałoby się jednak wiedzę o nich zachować i przekazać potomnym. Przywołać wydarzenia z nimi związane i powiedzieć, że...
Tygiel przemiany energii dla związków i relacji jest odmianą Tygla przemiany energii zorientowaną na cele związane z relacjami międzyludzkimi. To ćwiczenie dla tych wszystkich, którzy są w trakcie lub planują nawiązać kontakt z najlepszymi dla siebie osobami, partnerami czy współpracownikami.
Do stworzenia Tygla przemiany energii zainspirowała mnie Daria. Pisząc o swoim dążeniu do celu, o działaniach...
JAK SKUTECZNIE POZYSKAĆ DOTACJĘ NA PRACE BADAWCZO-ROZWOJOWE?
Jeśli brakuje Ci wiedzy, nie wiesz jak zacząć pracę nad wnioskiem o dofinansowanie z programu FENG lub nie bardzo rozumiesz jaka jest różnica między badaniami przemysłowymi a pracami rozwojowymi - ten ebook jest dla Ciebie!
Dowiesz się z niego jak:
definiować i planować prace B+R,
realizować prace B+R,
opracować agendę...
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz
Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz...