Podstawowym celem Medytacji z Podświadomością jest nawiązanie i pogłębienie relacji z Podświadomością, aby dążenie do Celu sprawiało więcej przyjemności, a realizacja planu następowała zdecydowanie szybciej.
W trakcie medytacji otwórz się na przekaz Podświadomości - pozwól sobie, aby pojawiały się obrazy i zapamiętuj je. Im lepiej znasz swoją Podświadomość, im głębsza więź Was łączy, tym większy masz...
Ozyszczanie Czakramów to podróż do swojego wnętrza, w której poprzez metaforyczny język Podświadomości wpływasz na strukturę energetyczną swojego ciała. Zmieniając swoje wnętrze automatycznie zmieniasz to, w jaki sposób wyrażasz siebie i jak interpretujesz rzeczywistość. W życiu codziennym objawi się to ukierunkowaniem na dążenie do harmonii i równowagi.
Uwaga: jak przy każdym "oczyszczaniu" na początku...
Planer wymarzonego życia (+ workbook + planer - szablony)
Niezbędny przewodnik dla wszystkich, którzy pragną osiągnąć swoje cele i zrealizować marzenia.
To praktyczne wskazówki, narzędzia i gotowe strategie. Dzięki nim stworzysz spersonalizowany plan działania, który doprowadzi Cię do realizacji Twoich celów.
Ta książka to połączenie wiedzy (ebook), z ćwiczeniami (workbook) i planerem (szablony...
Zamiast recenzji:
Omawiając „wpływ korzyści skali na doskonałość konkurencji” - autor książki zatytułowanej Organizacja rynku i konkurencja, Wojciech Łyszkiewicz pisze we wstępie: „Zajmiemy się teraz analizą technologii kompatybilnej ze strukturą rynkową doskonałej konkurencji.” Czekamy więc w napięciu, co też tam autor zaproponuje dalej, wszak konkurencja to zagadnienie...
Mistrz batuty szczerze i barwnie, nie skąpiąc anegdot, w szesnastu chronologicznie i tematycznie ułożonych rozdziałach opowiada o swoim życiu, rodzinie, zainteresowaniach, a przede wszystkim o bogatym dorobku artystycznym.
Artysta wprowadza czytelników w świat zarówno wspaniałych dzieł muzycznych, jak i znakomitych śpiewaków, instrumentalistów, słynnych orkiestr oraz wielkich kompozytorów. Opisuje...
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz...
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz
Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....